Tematická oblasť: 2021.1. Téma 1: Integrácia vysokých škôl
Názov projektu: CONNECT
Vysoká škola: Slovenská technická univerzita v Bratislave
Stav projektu: Financovaný
Požiadavka na dotáciu (€): 0,00
Celkový rozpočet projektu - vrátane spolufinancovania (€): 0,00
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR
Spolu
0,00
Hodnotenie 1
Súlad s dlhodobým zámerom vysokej školy
3
Konzistentnosť projektu
10
Rozpočet projektu
3
Hodnota projektu
10
Záverečný komentár a odporúčania
Dlhodobé zámery vysokých škôl zúčastňujúcich sa partnerstva len vo veľmi obmedzenej miere podporujú integračné aktivity. Venujú sa skôr integrácií kapacít na prípravu spoločných projektov, otvorený vzťah k verejnosti, spoluprácu s SAV a podobne, či nezodpovedá očakávaniam v rámci výzvy. Tá sa orientuje na kroky smerujúce k skutočnej integrácií, znamenajúcej prepájanie samotného štúdia.
Navrhované aktivity sú tiež len čiastočne relevantné. Marketingové kampane by mali zmyel v momente, keď by prebiehala skutočná integrácie, v rámci výzvy však nie je možné ani rozumné podporovať vytváranie spoločnej značky niečoho, čo neexistuje a nie je jasné, čo by to vlastne malo byť. Rovnako tak virtuálne prehliadky by teoreticky mohli mať zmysel potom, ako samotná integrácia prebehne, nie ako jej prvý krok.
Irelevantná v zmysle integrácie sa javí aj aktivita spolupráce s územím (ekosystém) v momente, kým nie sú jasné systémové integračné kroky v oblasti štúdia a zdieľania už existujúcich kapacít. Podobne je tomu v prípade návrhu na vytvorenie showroomu.
Celkovo sa javí, že projekt je nešťastne koncipovaný, lebo sa sústreďuje na aktivity, ktoré môžu prichádzať v neskorších integračných fázach vrátane projektovej dokumentácie bez toho, aby čo i len plánoval vytvorenie cestovnej mapy integrácie. Tá by vyžadovala prípravu v oblasti integrovania systému štúdia, knižničného a administratívneho systému a mnohých iných.
Ako veľmi prekvapivé sa javí, že v rámci personálnej matice sú za UK uvedení len traja pracovníci vrátane rektora a prorektora. Pri navrhovaných finančných prostriedkoch na mzdy a odvody sa javí, ako keby veľkú časť svojho pracovného úväzku plánovali venovať realizácii predmetného projektu, čo je zjavne nezlučiteľné s ich inými povinnosťami a zodpovednosťou.
Projekt je preto možné podporiť len v prípade výrazného obmedzenia rozpočtu, s dôrazom na vykonanie analýzy integrovateľnosti a identifikáciu pilotných riešení umožňujúcich integračné kroky. Aj v prípade, ak by projektová dokumentácia bola posúdená ako oprávnený výdavok, úplne absentuje zdôvodnenie navrhovanej výšky sumy. Sprievodné požiadavky smerom k priestorom, vizualizáciám, marketingovej kampani a podobne nemôžu byť akceptované.
Celkový počet bodov
26.00
Hodnotenie 2
Súlad s dlhodobým zámerom vysokej školy
7
Konzistentnosť projektu
14
Rozpočet projektu
13
Hodnota projektu
12
Záverečný komentár a odporúčania
V cestovnej mape sa veľmi málo spomínajú priame záväzky k právnej integrácii spolupracujúcich vysokých škôl. Upozorňujeme, že takýto projekt bez uvedených záväzkov má v budúcnosti minimálnu až žiadnu šancu na budúcu podporu z Plánu obnovy a odolnosti (komponent 8).
V prípade, že si nepamätáte heslo potrebné na prihlásenie, môžte si ho dať opätovne vygenerovať. Ak už ste zaregistrovaný, ale nepamätáte si, aké prihlasovacie meno ste použili pri registrácii, kontaktujte helpdesk.
V rámci Portálu VŠ môžete používať iba jedno prihlasovacie meno a heslo. Ak došlo k duplicitnej registrácii, je potrebné, aby ste ihneď kontaktovali správcu Portálu VŠ: helpdesk@portalvs.sk (v prípade problémov pri podávaní projektov KEGA: kega@portalvs.sk), ktorý druhú registráciu stornuje, pretože by sa mohli vyskytnúť systémové chyby.
Nepoznáte svoje heslo? Zmeňte si ho!
Zadajte Vaše prihlasovacie meno a na e-mail Vám odošleme informácie pre zmenu hesla.
V prípade, že nemáte istotu, aký email ste použili zavolajte na HelpDesk kontakt 037/641 4881 (7.30 - 15.30 h.), 0911 154 882, 0910 288 664 alebo píšte na email helpdesk@portalvs.sk. Po kontrole osobných údajov Vám operátorka pošle nové heslo na email alebo formou SMS na číslo mobilného telefónu.