Nájdených 68 študijných programov
-
Informačné štúdiá
(denná, Bc.)Informačné štúdiá sú študijný, výskumný a profesijný odbor, ktorý sa zameriava na prácu s dokumentmi a informáciami. Študijný program informačné štúdiá sa orientuje na manažment, vyhľadávanie,…
-
Marketingová komunikácia
(denná, Bc.)Štúdium marketingovej komunikácie na FiF UK vzniklo (pod označením propagácia) ako prvé svojho druhu na Slovensku. Zahŕňa v sebe nielen oblasť reklamy a propagácie, ale aj ďalších zložiek…
-
Marketingová komunikácia
(denná, Mgr.)Marketingová komunikácia je integrálnou zložkou ekonomického i spoločenského systému modernej spoločnosti. Potreba odbornej prípravy pracovníkov reklamy, public relations, sponzoringu a ďalších…
-
Informačné štúdiá
(denná, Mgr.)Absolventi programu Informačné štúdiá sú pripravovaní na zvládnutie teoretických a metodologických základov knižničnej a informačnej vedy s dôrazom na informačné technológie, sociálnu a elektronickú…
-
Mediamatika
(denná, Bc.)Jedinečný študijný program, ktorý spája ľudské a technické aspekty komunikácie v modernej spoločnosti nekonvenčným spôsobom. Zaoberá sa najmä informáciami, komunikáciou a médiami, učí študentov a…
Do podania neskoršej prihlášky ostáva 14 dní. -
Žurnalistika
(denná, Mgr.)Absolventi druhého stupňa vysokoškolského štúdia žurnalistiky získajú rozšírené a prehĺbené poznatky o tvorbe spravodajských a publicistických komunikátov, spôsoboch ich stvárňovania v textovej,…
-
-
-
Marketingová komunikácia a reklama
(externá, Bc.)Predmety študijného programu marketingová komunikácia a reklamy vychádzajú z opisu študijného odboru v niekoľkých základných oblastiach: oblasť masmediálnej komunikácie – Úvod do vedy o masovej…
-
Marketingová komunikácia a reklama
(externá, Mgr.)Riadiaci, výkonný a tvorivý pracovník marketingovej komunikácie získané teoretické a praktické poznatky tvorivo aplikuje v komerčnej oblasti, vo sfére tretieho sektora a sociálneho marketingu.…
-
Marketingová komunikácia a reklama
(denná, PhD.)Povinné predmety obsahovo zodpovedajú opisu študijného odboru Masmediálne štúdiá. Obsahová náplň predmetov zohľadňuje súčasné trendy v mediálnej a marketingovej oblasti a metodológiu mediálnej a…
-
Žurnalistika - história
(denná, Bc.)Študijný program medziodborového štúdia žurnalistika – história je zostavený tak, aby poskytol študentovi odborné vedomosti z oboch odborov a to v prípade odboru história zo všeobecných dejín, dejín…
-
Marketingová komunikácia a reklama
(denná, Bc.)Predmety študijného programu marketingová komunikácia a reklamy vychádzajú z opisu študijného odboru v niekoľkých základných oblastiach: oblasť masmediálnej komunikácie – Úvod do vedy o masovej…
-
Marketingová komunikácia a reklama
(denná, Mgr.)Predmety študijného programu marketingová komunikácia a reklamy vychádzajú z opisu študijného odboru v niekoľkých základných oblastiach: oblasť masmediálnej komunikácie –, Psychológia tvorivosti v…
-
Mediamatika a kultúrne dedičstvo
(denná, PhD.)Absolventi majú silne rozvinutú abstraktnú zložku myslenia na báze dokonalého zvládnutia základných disciplín knižničnoinformačnej vedy, vedeckých metód výskumu a hlbokých teoretických znalostí…
-
Mediamatika a kultúrne dedičstvo
(externá, PhD.)Absolvent doktorandského študijného programu mediamatika a kultúrne dedičstvo má silne rozvinutú abstraktnú zložku myslenia na báze dokonalého zvládnutia základných disciplín knižnično-informačnej…
-
Mediamatika a kultúrne dedičstvo
(externá, Mgr.)Absolventi majú schopnosť nachádzať moderné a v prípade potreby aj vlastné riešenia problematiky z oblasti mediálnej a komunikačnej praxe. Sú schopní tvorivo aplikovať poznatky najmä v oblasti tvorby…
-
Mediamatika a kultúrne dedičstvo
(denná, Mgr.)Absolventi majú schopnosť nachádzať moderné a v prípade potreby aj vlastné riešenia problematiky z oblasti mediálnej a komunikačnej praxe. Sú schopní tvorivo aplikovať poznatky najmä v oblasti tvorby…
-
Mediamatika a kultúrne dedičstvo
(denná, Bc.)Absolventi sú pripravení predovšetkým pre štúdium v magisterskom stupni štúdia. Môžu sa uplatniť v širokej škále verejných, štátnych, súkromných a neziskových inštitúcií a podnikov, pamäťových…
-
Mediamatika a kultúrne dedičstvo
(externá, Bc.)Absolventi sú pripravení predovšetkým pre štúdium v magisterskom stupni štúdia. Môžu sa uplatniť v širokej škále verejných, štátnych, súkromných a neziskových inštitúcií a podnikov, pamäťových…
-
Teória digitálnych hier
(denná, Bc.)Výučba študentov v študijnom programe teória digitálnych hier v prvom, bakalárskom stupni štúdia sa zameriava na osvojenie a rozvoj samostatného odborného myslenia v intenciách kľúčových oblastí…
-
Marketingová komunikácia
(denná, Bc.)Výučba študentov v študijnom programe marketingová komunikácia v prvom bakalárskom stupni štúdia sa zameriava na osvojenie a rozvoj samostatného odborného myslenia v intenciách kľúčových oblastí…
-
Žurnalistika
(denná, Mgr.)Študijný program žurnalistika zabezpečuje získanie teoretických vedomostí a praktických zručností potrebných pre novinárstvo a profesionálne uplatnenie v mediálnej oblasti. Počas štúdia získajú…
-
Žurnalistika
(externá, Bc.)Študijný program žurnalistika zabezpečuje získanie teoretických vedomostí a praktických zručností potrebných pre novinárstvo a profesionálne uplatnenie v mediálnej oblasti. Počas štúdia získajú…