HelpDesk
Welcome to the Support section of the Portal VŠ
You can contact helpdesk:
By e-mail:
KEGA projects
E-learning module
Conferences and seminars
News
Communication with universities
By telephone:
0911 154 882
0911 154 214
037 / 6414881 (7.30 - 15.30 h.)
KEGA projects
0944 507 300 (8:00 - 16:00 h.)
E-learning module
037/641 4882 (8:00 - 15:30 h.)
Conferences and seminars
037/641 4882 (8:00 - 15:30 h.)
News
0911 154 882
Communication with universities
0910 288 664
037 / 6414890 (7.30 - 15.30 h.)
Contact Form
How do you rate us

Anka

Janka

Lenka
-
Ďakujeme za pomoc.
-
dakujem za promptnu a presnu odpoved.
-
Rýchla a presná odpoveď. Problém vyriešený.
-
Ďakujem pani Ing. Nehézovej. Odpoveď bola rýchla a presná. Už mi správa nevykazuje žiadnu chybu. Želám Vám veľa úspechov. S úctou doc. Ing. Marian Králik, CSc.
-
Promptná odpoveď a jasné vysvetlenie
-
Oceňujem veľmi rýchlu reakciu. iw
-
veľmi ďakujem za rýchlu odpoveď! všetko sa podarilo
-
Veľmi pekne ďakujem za pomoc. Bola rýchla a adresná.
-
Na stránke by mali byť aj kontakty na iných zodpovedných za KEGA (napr. tajomníčku), aby technický helpdesk nemusel preposielať správy zodpovedným.
-
Promptná reakcia a pomoc. Vďaka.
-
Takmer okamžitá odpoveď.
-
Promptná, profesionálna a jasná reakcia pani Ing. Selešiovej.
-
Ďakujem, bolo to rýchle.
-
Vaša pomoc bola rýchla a kvalitná, ďakujem.
-
Váž. pani inžinierka, ďakujem Vám za promptnú informáciu. Problém však bol v mojom novom počítači a inom usporiadaní, takže som Vás už nemusel viac obťažovať. Vaša informácia mi však pomohla podstatne, veľmi Vám ďakujem, posúdenie pošlem včas.
-
Dakujem, velmi Ste mi pomohla.
-
veľmi rýchle vybavenie mojej žiadosti. Veľká spokojnosť z mojej strany.
-
Som veľmi spokojná. Pomoc bola okamžitá. Ďakujem.
-
Problem (zmena hesla a pristup do systemu) bol vyrieseny rychlo a uplne.
-
Rýchlo a kvalitne. Ďakujem.