Marketingová komunikácia

Absolvent študijného programu marketingová komunikácia na 3. stupni štúdia získa širokú škálu teoretických poznatkov z oblasti filozofie, sociológie, marketingu, manažmentu a marketingovej komunikácie. V oblasti aplikovaných vied sa predpokladá osvojenie kategoriálneho a pojmového aparátu komunikačných vied, teórie marketingovej komunikácie, sociológie a marketingových komunikačných stratégií. Okrem teoretických vedomostí sa predpokladá rozvoj schopnosti samostatného kritického myslenia o marketingovej komunikácií, zvládnutie metodiky výskumu  a získanie praktických zručností v strategickom koordinovaní mediálnych komunikátov. Východiskom edukačných postupov sú najnovšie teoretické poznatky z oblasti masovej a marketingovej komunikácie, ako aj najnovšie interpretačné stratégie. Dôraz sa kladie na vytváranie zručností a schopností, ktoré absolventovi umožnia aktívne a tvorivo vstupovať do sociálnych a marketingových komunikačných systémov. Poslucháč bude schopný komparácie najrozličnejších typov mediálnych informácií. Absolvent študijného programu marketingová komunikácia sa bližšie oboznámi s problematikou  a s metodickými koncepciami súčasnej vedy. Samostatnou vedeckou prácou rozširuje súčasnú úroveň poznania v teórii a praxi marketingovej komunikácie a úroveň marketingovej reflexie. Ďalej získa zručnosti v pragmatike komunikácie vo vedeckom spoločenstve ako aj mimo neho



Uplatnenie absolventov

Absolvent doktorandského štúdia študijného programu marketingová komunikácia má možnosť efektívnejšie pracovať v oblasti, ktorá úzko súvisí s témami a zameraním jeho doktorandského štúdia a dizertačnej práce. Zároveň mu je umožnené aktívne a zodpovedne sa podieľať na riešení vedecko-výskumných úloh, ktoré môžu byť prínosom pre marketingové inštitúcie, ekonomické organizácie, PR a reklamné agentúry, v ktorých vykonáva svoju profesnú prax. Doktorand môže byť taktiež prínosom tímom pôsobiacim vo sférach územnej samosprávy a vyšších územných celkov.



Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.

Posielajte mi novinky

Podmienky prijatia

Podmienky pre prijatie na doktorandské študijné programy na Fakultu masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v študijnom programe marketingová komunikácia, masmediálna komunikácia a aplikované mediálne štúdiá:

  1. O prijatie na štúdium môžu žiadať absolventi domácich alebo zahraničných vysokých škôl, ak majú ukončené magisterské alebo inžinierske štúdium v príslušnom alebo príbuznom študijnom odbore.
  2. Prihláška ne doktorandské štúdium sa podáva na formulári s prílohami. Tlačivo prihlášky na 3. stupeň vysokoškolského štúdia  (doktorandské štúdium) je uchádzačom k dispozícii na webovej stránke Ministerstva školstva SR – www.minedu.sk - alebo sa dá zakúpiť v špecializovaných predajniach (tlačivá, kancelárske potreby, a pod.).
  3. V prihláške na doktorandské štúdium uchádzač uvedie meno a priezvisko, dátum a miesto narodenia, rodné číslo a adresu trvalého bydliska, vybraný študijný program, vybranú tému dizertačnej práce a informáciu o znalosti cudzích jazykov.
  4. K prihláške na doktorandské štúdium je uchádzač povinný priložiť projekt dizertačnej práce (odporúčaný rozsah 5-7 strán).
  5. K prihláške uchádzač prikladá potvrdenie o zaplatení poplatku za prijímacie konanie.

Doktorandské študijné programy môže študovať absolvent druhého stupňa vysokoškolského štúdia v študijných odboroch masmediálne štúdiá a v príbuzných študijných odboroch v zmysle charakteristiky študijného programu.

K prihláške uchádzač priloží:

životopis, overené kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní, zoznam publikovaných článkov alebo zoznam výsledkov inej odbornej činnosti, príp. posudky týchto prác a činností.

Uchádzač o externú formu štúdia predloží potvrdenie o zamestnaní v príslušnom odbore.

TÉMY  DIZERTAČNÝCH  PRÁC

Uchádzači sa prihlasujú na témy vypísané fakultou.

Témy dizertačných prác vypisujú školitelia s príslušným vedeckým titulom (prof., doc.) schválení vedeckou radou fakulty.



Podmienky pre zahraničných študentov

Doklady o vzdelaní vydané vysokou školou so sídlom mimo územia Slovenskej republiky alebo iným na to oprávneným orgánom podľa právnych predpisov príslušného štátu je možné uznať za rovnocenné s dokladmi vydanými vysokou školou v Slovenskej republike. Uznávanie zahraničných dokladov o vzdelaní je postup, v rámci ktorého sa posudzuje, či podmienky na vydanie dokladu o vzdelaní, ktorý sa má uznať, sú rovnocenné s podmienkami na vydanie dokladov o vzdelaní podľa zákona o vysokých školách v Slovenskej republike.

O uznaní dokladov o vzdelaní vydaných zahraničnou vysokou školou rozhoduje Ministerstvo školstva, vedy výskumu a športu Slovenskej republiky, Stredisko na uznávanie dokladov o vzdelaní (poštová adresa: Stromová 1, 813 30 Bratislava), resp. vysoká škola v Slovenskej republike, ktorá uskutočňuje štúdium v študijných programoch v rovnakých alebo príbuzných študijných odboroch, ako sú uvedené na predložených dokladoch o vzdelaní.

Právne predpisy, v zmysle ktorých sa realizuje uznanie dokladu o vzdelaní, sú: Zákon č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (§ 106, ods. 1 - 6) a Vyhláška MŠ SR č. 238/2005 Z. z. o postupe pri uznávaní dokladov o vzdelaní.



Koordinátor pre študentov so špecifickými potrebami

Mgr. Juliána Mináriková, PhD.



Všeobecné informácie k prijímacej skúške

prijímacie konanie má charakter výberového  konania, a to formou rozhovoru, kde uchádzač prezentuje svoje motívy, predpoklady na štúdium, projekt dizertačnej práce. Uchádzač sa stáva študentom doktorandského štúdia po úspešnom absolvovaní výberového konania a po zápise na doktorandské štúdium na základe prijímacieho dekrétu dekana fakulty.

Termíny výberového konania určuje dekan fakulty podľa harmonogramu aktuálneho akademického roka (predbežný termín výberového konania na PhD. štúdium v študijnom programe marketingová komunikácia, masmediálna komunikácia – august 2019).



  • Deň otvorených dverí

    08.02.2019

  • Podanie prihlášky na štúdium

    01.12.2018 - 12.07.2019

  • Konanie prijímacej skúšky

    01.08.2019 - 30.08.2019

Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.

Posielajte mi novinky

Predpokladaný počet prijatých uchádzačov
3


Povinné prílohy
  • potvrdenie od lekára (papierová forma)
  • overené kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní, zoznam publikovaných článkov alebo zoznam výsledkov inej odbornej činnosti, príp. posudky týchto prác a činností. (papierová forma)
  • Uchádzač o externú formu štúdia predloží potvrdenie o zamestnaní v príslušnom odbore. (papierová forma)
  • maturitné vysvedčenie (papierová forma)
  • životopis (papierová forma)


Ročné školné
Štandardná dĺžka štúdia: 950 €
Štúdium dlhšie ako je štandardná dĺžka študijného programu, súbežné štúdium: 850 €

Poplatok za prijímacie konanie
písomná prihláška: 35 €
elektronická prihláška: 30 €

Fakturačné údaje

Banka:                       Štátna pokladnica
Variabilný symbol:    31907
Konštantný symbol: 0308

Špecifický symbol:    rodné číslo uchádzača bez lomky

IBAN:                         SK59 8180 0000 0070 0007 1919

SWIFT:                      SPSRSKBAXXX

Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.

Posielajte mi novinky

Detail študijného programu

HelpDesk

037 / 641 48 81
0911 154 882
0911 154 214

helpdesk

Zodpovednosť za obsah: PhDr. Zuzana Mikulková – zuzana.mikulkova@ucm.sk
Posledná aktualizácia: 08.10.2018 08:26

Upozorniť na neaktuálne údaje