Ľudské zdroje a personálny manažment

Uplatnenie absolventov
  • v manažmente podnikov a v útvaroch personalistiky a rozvoja ľudských zdrojov výrobných, štátnych, verejných a neziskových organizácií,
  • v personálnych agentúrach, vo vzdelávacích, poradenských a sociálnych organizáciách štátnej správy a samosprávy, 
  • v neziskových organizáciách (občianskych združeniach, nadáciách, fondoch, profesijných komorách, charitatívnych organizáciách).

Profil absolventov
Absolventi II. stupňa študijného programu „Ľudské zdroje a personálny manažment“ dokážu vytvárať koncepčné programy rozvoja ľudských zdrojov a personálne politiky a zabezpečovať ich realizáciu. Získané poznatky im umožňujú realizovať prieskumy v oblasti personalistiky a trhu práce s primeranou mierou tvorivosti a samostatnosti. Absolventi sú schopní riadiť tím, navrhovať a realizovať vlastné projekty v oblasti zamestnávania ľudí. Obsah predmetov študijného programu umožňuje absolventom získať teoretické vedomosti o  rozvoji hospodárstva a  spoločnosti, o nových trendoch manažmente, o zákonitostiach reprodukcie a rozvoja ľudských zdrojov, o postupoch a technikách riadenia ľudí. 



Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.

Posielajte mi novinky

Podmienky prijatia

Na   štúdium    II.    stupňa  vysokoškolského   štúdia študijného programu "Ľudské zdroje    a personálny manažment" môžu byť prijatí uchádzači, ktorí absolvovali I. stupeň vysokoškolského štúdia v trvaní min. 3 roky (Zákon č. 131/2002 Z.z.), alebo majú ukončené päťročné úplné vysokoškolské štúdium (Zákon č. 172/1990 Zb. ).



Doplňujúce informácie

Vypísanie 2., prípadne ďalšieho kola prijímacieho konania zváži dekan fakulty a prijímacie konanie bude do 15 dní od uzavretia prihlášok.



Podmienky pre zahraničných študentov

Podmienky  prijatia zahraničných študentov sú totožné s podmienkami prijatia študentov SR.

Information for applicants from abroad for II. (master´s, engineering, ) degree study

or III. (postgraduate) degree study.

 

1. Applicants from the Czech Republic have the same conditions as applicants from the Slovak Republic.

 

2. For applicants with whom the Slovak Republic has concluded a contract on the mutual recognition of equivalence of educational documents or the state of the European Higher Education Area.

 

Pursuant to § 39 of Act no. 422/2015 Coll. on Recognition of Education Documents and on the Recognition of Professional Qualifications and on Amendments to Certain Laws (hereinafter referred to as "the Act"), the evidence of education pursuant to Section 33 1 of the Act and § 36 par. (1) and (2) of the Act issued by a recognized educational institution of a Member State or of a third country with which an international agreement on mutual recognition of equivalence of educational documents has been concluded (Czech Republic, Federal Republic of Germany, Hungary, Croatia, Poland, Romania, Ukraine) the Republic is bound to be recognized as equivalent automatically for the purposes of continuing the study.
If it is a certificate of education pursuant to § 33 par.1 of the Act issued by a recognized educational institution of the European Higher Education Area (Albania, Andorra, Armenia, Austria, Azerbaijan, Belgium, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Georgia, Germany, Greece , The Holy See, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Kazakhstan, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Moldova, Montenegro, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain , Sweden, Switzerland, Macedonia, Turkey, Ukraine, the United Kingdom and Belarus), the level of education is recognized as equivalent automatically for the purposes of continuing education.

 

Applicant submits a written request on recognition of education document to TnUAD which must contain:

  • first name and surname of applicant;
  • address of permanent residence or similar residence of applicant;
  • subject of request;
  • name and address of recognized university, where the document on completed education was issued;
  • year confirming the end of applicant’s study;
  • applicant’s signature.

Annex to the request:

  • copy of identification card;
  • verified copies of education documents;
  • document on the payment of administrative fee

The applicant is required to produce a certified translation of the documents into the Slovak language. TnUAD assesses the request within 7 days from receipt of the request. If the application does not have the prescribed formalities, the proceedings shall be interrupted and shall ask the applicant to complete the missing documents or to remedy the deficiencies of the application. TnUAD will issue within 15 days of receipt of the complete application a decision stating with which evidence of education the evidence of presented proof of education is equivalent.

3. For applicants from another Member State or third country

Under § 33 par. 1 of the Act Recognizing the Certificate of Education issued by recognized higher education institutions in another Member State or in a third country for the purpose of continuing the studies shall be decided by TnUAD, who carries out study programs in the same study or related fields of study as mentioned in the education document.

The applicant shall submit a written application for recognition of the evidence of education which must contain the information referred in point 2. The application shall include in particular:

  • copy of identification card;
  • verified copies of education documents;
  • statement of completed subjects and completed exams;
  • verified copy of supplement to university diploma, if it is issued by the given recognized university;
  • information about the educational background, what is the subject of request (a copy is enough);
  • verification of authenticity of signatures and stamp of university on the education documents by an authorized authority of a member state or third state, if an international agreement does not determine it;
  • document on the payment of administrative fee (stamp in a value of 6,50 € - undamaged and unglued).

The ADUT, within the meaning of § 34 of Statue book, decides about the recognition of education documents at the latest two months since the delivery of a complete request and also decides: 

  • on the recognition of education document;
  • on the rejection of request on the recognition of education document;
  • on the imposition of differential exam.

 



Bez prijímacích skúšok
áno

Podmienky prijatia bez prijímacej skúšky

 



Koordinátor pre študentov so špecifickými potrebami

Ing. Eva Koišová, PhD., MBA, e-mail: eva.koisova@tnuni.sk



Všeobecné informácie k prijímacej skúške

Prijímacie konanie sa uskutočňuje výberovým konaním, bez prijímacej skúšky.

Fakulta uprednostňuje podanie prihlášky cez https://e-prihlaska.tnuni.sk. Vyplnenú a potvrdenú e-prihlášku nie je potrebné tlačiť a posielať na študijné oddelenie fakulty. Uchádzač pošle len povinnú prílohu prihlášky:

  • Notárom alebo matrikou overená kópia Bc. diplomu.
    Tohoroční absolventi doručia notárom overenú kópiu diplomu ihneď po jeho obdržaní, najneskôr v deň zápisu na štúdium. Nevyžaduje sa od tohoročných absolventov FSEV TnUAD.
  • Doklad o uznaní Bc. vzdelania absolvovaného na zahraničnej vysokej škole predložia uchádzači najneskôr v deň zápisu na štúdium (absolventom z Českej republiky sa doklady uznávajú automaticky za rovnocenné bez ďalšieho úradného postupu).

Upozornenie pre uchádzačov:

  • Uchádzač nevypisuje do prihlášky predmety a výsledky absolvované počas Bc. štúdia.
  • Do Akademického informačného systému sa zaeviduje e-prihláška len so stavom prihlášky  „uložená“.
  • V prípade, že poplatok za prijímacie konanie nebude uhradený v e-prihláške do 8 dní od stavu prihlášky:"preklopená", uchádzač zašle doklad na overenie vykonanej platby vedúcej učtárne na mail: maria.suletyova@tnuni.sk.

 

  • Na štúdium v II. stupni vysokoškolského štúdia  študijného programu „Ľudské zdroje a personálny manažment“ môžu byť prijatí aj uchádzači, ktorí absolvovali príbuzné a ďalšie študijné odbory I. stupňa vysokoškolského štúdia (Bc.), alebo majú ukončené päťročné úplné vysokoškolské štúdium. Uchádzači, absolventi študijných programov I. stupňa z iných vysokých škôl absolvujú počas inžinierskeho štúdia diferenčné skúšky z vybraných predmetov povinného základu bakalárskeho študijného programu Ľudské zdroje a personálny manažment.

  • Uchádzači s neuhradeným poplatkom nemôžu dostať rozhodnutie o prijatí.
  • Výberové konanie sa pre uchádzača o štúdium začína doručením jeho prihlášky na štúdium. Prihláška musí byť doručená do termínu určeného fakultou. Fakulta nezasiela oznámenie o zaevidovaní prihlášky. Či je uchádzač zaevidovaný v AISe si skontroluje v e-prihláške, stav prihlášky „preklopená“.
  • Dekan FSEV TnUAD vymenuje komisiu pre výberové konanie, ktorá bude pozostávať z predsedu a členov komisie. Táto následne preverí splnenie podmienok uchádzačov o štúdium.
  • O prijatí na štúdium rozhoduje dekan fakulty na základe rozhodnutia výberovej komisie.
  • Uchádzač, ktorý dostal rozhodnutie o neprijatí na štúdium, môže do ôsmich dní odo dňa doručenia podať dekanovi fakulty žiadosť o preskúmanie rozhodnutia.
  • Uchádzač, ktorý dostal rozhodnutie o prijatí, je povinný zapísať sa podľa pokynov, ktoré obdrží písomnou formou spolu s rozhodnutím o prijatí na štúdium.



Forma prijímacej skúšky

bez prijímacej skúšky



  • Deň otvorených dverí

    20.02.2019

  • Podanie prihlášky na štúdium

    20.12.2018 - 15.08.2019

Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.

Posielajte mi novinky

Predpokladaný počet prijatých uchádzačov
100


Ročné školné
Štandardná dĺžka štúdia: bezplatne
Štúdium dlhšie ako je štandardná dĺžka študijného programu, súbežné štúdium: 660 €

Poplatok za prijímacie konanie
písomná prihláška: 34 €
elektronická prihláška: 34 €

Fakturačné údaje

Fakturačné údaje k úhrade poplatku za prijímacie konanie Vám budú po podaní e-prihlášky, ktorú nájdete na https://e-prihlaska.tnuni.sk/ais/eprihlas vygenerované systémom automaticky formou platobného príkazu.

Poplatok je potrebné uhradiť do 14 dní od poslania e-prihlášky.

V prípade, že nevyužijete vyššie popísaný komfortný proces e-prihlášky a pošlete prihlášku v papierovej forme, platobné údaje Vám budú po prijatí papierovej prihlášky poslané na Vami zadaný e-mail.

Poplatok je potrebné uhradiť do 14 dní od odoslania platobného príkazu.

Vždy aktuálne novinky o vysokej škole Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne na vašom e-maile.
Pošleme vám všetky informácie o dôležitých udalostiach a termínoch.

Posielajte mi novinky

Detail študijného programu

HelpDesk

037 / 641 48 81
0911 154 882
0911 154 214

helpdesk

Zodpovednosť za obsah: Mgr. Ľudmila Vázalová – ludmila.vazalova@tnuni.sk
Posledná aktualizácia: 03.07.2019 08:02

Upozorniť na neaktuálne údaje